Jak fungujeme?

1. Poptávka opravy

Poptavka opravy:

Když Váš iPhone nebo iPad potřebuje opravu, jednoduše nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře. Rádi se s Vámi na všem domluvíme a doporučíme vhodnou variantu opravy.

2. Doprava

Doprava:

Nemusíte se o nic starat. Po dohodnutí na opravě Vám zašleme kód Zásilkovny, kde objenáme přepravu od Vás k nám. Cena dopravy je zahrnuta v cene opravy. Ta je platná dle předepsaného ceníku. 

3. Oprava

Oprava: 

Jakmile k nám Vaše zařízení dorazí, co nejbližším možném termínu začneme s opravou. Doba opravy se může lišit dle náročnosti opravy, nebo například podle dostupnosti náhradních dílů. O dokončení opravy Vás budeme kontaktovat. Z pravidla to bývá do 48 hodin od doručení. Tedy od odeslání k nám, až po doručení zpět k Vám se dá ohadovat doba do 4 pracovních dnů. Všechny objednávky se vždy snažíme vyřídit co nejdříve.

3. Doprava zpět k Vám 

Doprava zpět k Vám: 

Opět se nemusíte o nic starat. Vaše zařízení bezpečně zabalíme a odešleme zpět na předem Vámi určené výdejní místo zásilkovny. 

3. Platba 

Platba: 

Vaše zařízení Vám dorazí na výdejní místo zásilkovny na dobírku. V dobírce je zahrnuta cena za kompletní servis. Ceny jsou platné dle předepsaného ceníku.


Kontaktujte nás


Sledujte nás také na:


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky