Jak fungujeme?
1. Poptávka opravy
Poptavka opravy:
Když Váš iPhone nebo iPad potřebuje opravu, jednoduše nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře. Rádi se s Vámi na všem domluvíme a doporučíme vhodnou variantu opravy.
2. Doprava
Doprava:
Nemusíte se o nic starat. Po dohodnutí na opravě Vám zašleme kód Zásilkovny, kde objenáme přepravu od Vás k nám. Cena dopravy je zahrnuta v cene opravy. Ta je platná dle předepsaného ceníku.
3. Oprava
Oprava:
Jakmile k nám Vaše zařízení dorazí, co nejbližším možném termínu začneme s opravou. Doba opravy se může lišit dle náročnosti opravy, nebo například podle dostupnosti náhradních dílů. O dokončení opravy Vás budeme kontaktovat. Z pravidla to bývá do 48 hodin od doručení. Tedy od odeslání k nám, až po doručení zpět k Vám se dá ohadovat doba do 4 pracovních dnů. Všechny objednávky se vždy snažíme vyřídit co nejdříve.
3. Doprava zpět k Vám
Doprava zpět k Vám:
Opět se nemusíte o nic starat. Vaše zařízení bezpečně zabalíme a odešleme zpět na předem Vámi určené výdejní místo zásilkovny.
3. Platba
Platba:
Vaše zařízení Vám dorazí na výdejní místo zásilkovny na dobírku. V dobírce je zahrnuta cena za kompletní servis. Ceny jsou platné dle předepsaného ceníku.